Monitor.co.me

Tekst nije objavljen na veb portalu Vlade

E-mail Ispis PDF
U nedjeljniku Monitor, broj 1343, od petka, 15. jula 2016 godine, objavljen je na strani 53. programski sadržaj pod naslovom Zloupotreba zvanične veb-stranice Vlade Crne Gore u kojem su iznijete netačne i neosnovane tvrdnje:

1. Da je određeni sadržaj o kojem je riječ u Monitorovom programskom sadržaju objavljen na web portalu Vlade; i

2. Da je zvanična veb-stranica Vlade na taj način „drsko zloupotrijebljena".

Tekst o kojem je riječ u programskom sadržaju u Monitoru nije objavljen na web portalu Vlade, u šta se može uvjeriti svako prostim pregledom sadržaja web portala Vlade, te stoga nije moglo doći ni do ,,drske" niti bilo kakve drugačije ,,zloupotrebe zvanične veb-stranice Vlade Crne Gore".

Iz navedenog je jasno da su tvrdnje iznijete u programskom sadržaju objavljenom u nedjeljniku Monitor, broj 1343, od petka, 15. jula 2016. godine na strani 53 pod naslovom Zloupotreba zvanične veb-stranice Vlade Crne Gore netačne i neosnovane.


Savjetnik predsjednika Vlade
Rukovodilac Službe za odnose s javnošću
Srđan Kusovac

 

pozovi-sprijeci

zene-sa-textom-pola-strane

monitor-preview

 

Monitor u novom broju donosi

Broj 1383. petak 21. april 2017. godine Optužnica, pučisti, teroristi i službena lic...

 

BANER_310X60_

seabreezeuniqa1

logo-hypo-alpe-adria_mneHipotekarna Banka

rekom_baner_150x60mans-markica 


 

Monitor broj 1382

Broj 1382. petak 14. april 2017. godine Novi napadi na policijske funkcionere:DUŠKO P...

 

Monitor broj 1381

Broj 1381. petak 7. april 2017. godine   POBJEDNICI VUČIĆEVIH IZBORA:Svi za sebe (M...